Blog o macierzyństwie i nie tylko, z lekką dozą humoru ;)

środa, 27 lutego 2013

Dialogi na cztery nogi ;)

Coś mi się wydaje, że zaczniemy nowy cykl notek na blogu - Dialogi na Cztery Nogi :D Synek_w_bojówkach zaczyna składać coraz śmieszniejsze dwu- i trzy-wyrazowe kombinacje. A niekiedy po prostu zdarzają się rozmówki - perełki. Oto dzisiejsza, która miała miejsce po przejściu przez dom wroga numer jeden - odkurzacza:

Ja: Synku, popatrz, jaki byłeś dzielny!
Synek: Ta (tak).
Ja: Jesteś dzilnym synkiem?
Synek: Ja tata (jak tata ;) )
Ja: O, no pewnie, jesteś dzielny jak tata! Tata jest bardzo dzielny. I kto jeszcze jest dzielny?
Synek: Baba! (babcia).
Ja: O, babcia jest dzielna. I kto jeszcze?
Synek: Dzia! (dziadek).
Ja: No tak, dziadek też jest dzielny! A mama jest dzielna?
Synek: Uhm (kręcąc głowką na "nie")...

Tuż potem Synek zabrał się za picie mleczka, a Mama_w_bojówkach pogrążyła się w zadumie. W końcu na tle reszty rodziny wyszła na mięczaka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz