Blog o macierzyństwie i nie tylko, z lekką dozą humoru ;)

czwartek, 17 maja 2012

To już jutro...

Już jutro Synek_w_bojówkach przestanie być niemowlakiem, a będzie dumnym roczniakiem. Jak to szybko zleciało! Mama doskonale pamięta, jak ją o czwartej rano złapały pierwsze skurcze porodowe..., jak wraz z Tatą czekali, aż zwolni się miejsce w szpitalu..., jak się namęczyła, nastrachała i nawysilała, by ujrzeć w końcu wyczekaną, ukochaną, maleńką buźkę...

Syneczku!
Jesteś dla mnie wszystkim! Odkąd pierwszy raz spojrzałeś na mnie tymi swoimi mądrymi, szarymi oczkami, pierwszy raz ssałeś mleczko, pierwszy raz drżąc z emocji zmieniałam Ci pieluszkę... Odkąd pierwszy raz tuliłeś się do mnie do snu, płakałeś, śmiałeś się i gaworzyłeś... Od tych najpierwszych chwil... Kocham Cię do szaleństwa!

Wszystkiego najlepszego w dniu Twoich Pierwszych Urodzin, Maluszku ;*

5 komentarzy:

  1. eh się rozczuliłam:)
    Wszystkiego najlepszego dla Synka:) Kolejnych, wielu wspaniałych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia :)
    Samych uśmiechów,szybkiego i bezbolesnego ząbkowana i niekonczacej się miłości rodzicow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już dziś ...

    więc synu z bojówkach :) wszystkiego najlepszego, niech ten "dorosły" świat poza niemowlenctwem będzie dla ciebie wspaniałym okresem, niech będzie pełen radości, uśmiechu, bez ani grama smutku, oraz pełen w odkrywaniu świata który jest ogromny. i abyś był zdrowym dzieckiem każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama_w_bojówkach serdecznie dziękuje w imieniu Synka za wszystkie miłe życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja czekam na opis tej wielkiej imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń