Blog o macierzyństwie i nie tylko, z lekką dozą humoru ;)

wtorek, 24 kwietnia 2012

Identyczni ;)

Tata_w_bojówkach i Synek.

Gdy śpią, układają się tak samo, podobnie wtulają bokiem w pościel, jednakowo uginają nogę. Tak samo pochrapują, choć Tata nieco głośniej ;)

Gdy mówią, podobnie dobitnie akcentują swoje zdanie. Gdy się uśmiechają, tak samo łobuzersko błyszczą im oczy.

Gdy się cieszą, tak samo pokazują to całym sobą - słowem, gestem, miną. Gdy się smucą, podobnie rozczulają i jednakowo żądają utulenia.

Zawojowali moje serce ;)

6 komentarzy:

  1. :) Aż miło jak się to sobie wyobrazić:) Moja Hanka to też klon taty i też tak samo śpią:) Charakter tylko ma po mamusi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no niektórzy mówią, że synek ma po mnie oczka... :)

      Usuń
  2. Słodko:)) u nas jest podobnie, gesty, spojrzenie, usmiech ..ach... charakterek tylko mieszany i oczy moje:P albo dziadzi ...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak i u nas :D charakterek po kim dokładnie nie jestem pewna, ale że jest, to wiem. Oj wiem ;)

      Usuń
  3. Ślicznie, bardzo pozytywny post :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot taka pozytywna refleksja, gdy patrzyłam na nich śpiących sobie razem ;)

      Usuń